torsdag 21 november 2013

Fototävlingen på Naturens Hus

I somras var jag ju på Naturens Hus med mamma och Lina en dag och gick runt. Dom hade en fototävling där, som pågick fram till nu i november. Jag var självklart med och fotade till den. :P

Och idag kom mailet från dom:

Hej!
 
Tack för ditt bidrag till Naturens hus fototävling "Människan och naturen i Oset-Rynningeviken"!
 
Tävlingen har nu avgjorts av juryn som bestått av Mats Rosenberg kommunbiolog, Marie Janson planerare hållbar utveckling, Eva Eriksson, vice ordförande Kultur och medborgarnämnden samt Stefan Nilsson, konstkritiker med fotografi som specialitet. Juryn har utsett första, andra och tredje pris samt tre hedersomnämnande.
 
Tyvärr ingår ingen av dina bilder bland dessa, men alla dina bilder kommer att publiceras med ditt namn på Örebro kommuns hemsida och minst en av dina bilder kommer finnas med i det bildspel som visas på projektionsduken i Naturens hus och förhoppningsvis även den i Stadsbiblioteket. Jag hoppas att du inte har något emot detta? Hör av dig annars.
 
Jag hoppas du även vill delta i nästa års fototävling som då har temat "Nära möten".

Så nu får man hålla utkik på hemsidan då! ;)

Tråkigt att ingen av mina bilder vann pris, men alla kan ju inte vinna. Jag vann ju andra pris i KT/KK:s fototävling förra veckan så, jag klagar inte. Dock var lotten jag vann en nitlott, men men. :P

Grattis till dom som vann iallafall, och som sagt, ni alla kommer ändå få chansen att se bilderna på hemsidan så småningom. ;)

Dom två bilderna jag tävlade med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar