torsdag 7 november 2013

Tidsfördriv på en torsdag

Eftersom jag inte har  så mycket annat kul att berätta om just nu, men ändå känner för att blogga, så kjan jag väl svara på lite frågor jag hittade. :P
  
Brukar du skratta för dig själv? 
Hehe... Mmm...jooo.
  
Är du beroende av något? 
Nej. 
  
Vad står det på ditt senaste inkomna sms? 
"Ja just det var det ja. Jag blandar ihop dagarna." (från mamma)
  
Vad har du för mobiloperatör? 
Telia...
  
Brukar du googla? 
Japp
  
Har du varit kär någon gång? 
Mmm...
  
Hur ser din drömkille ut? 
Haha...
  
Har du kysst någon den senaste veckan? 
Nopp.
  
Hur svarar du i telefon? 
"Aaa hallå!" oftast!
  
Vem ringde dig senast? 
Emma syster.
  
Hur många kuddar har du i sängen? 
En. 
  
Brukar du komma i tid? 
Japp!
  
Mår du bra? 
Nja, sådär.
  
När blev du fotad senast? 
I söndags.
  
Hur känner du dig nu? 
Trött och hungrig.
  
Är du smart? 
Haha. Njaa, inte mer än normalt! :P
  
Hade du en bra kväll igår? 
Den var väl som alla andra kvällar. Helt OK.
  
Vad dricker du helst till frukost? 
Varm O'Boy.
  
Är du blyg? 
Hehe jo...
  
Vad gör du imorgon? 
Vet inte.
  
Vad är det värsta du vet? 
Mörker, död, ensamhet...
  
Vill du gifta dig? 
Kanske.
  
Gillar du att dansa? 
Nej!
  
Tycker du om sushi? 
Litegrann. :)
  
Bor dina föräldrar tillsammans? 
Japp!
  
Senaste låten du lyssna på? 
Nånting igår.

Vad skulle du behöva nu? 
Finns flera saker jag känner att jag skulle behöva.

Gillar du någon just nu? 
Haha, kanske det. :P

Gillar någon dig just nu? 
Inte vad jag vet.

Vill du vara singel i sommar? 
Långt till sommaren.  
  
Tycker du om din längd? 
Njaaa...

Din jobbigaste tid i livet? 
Vet inte. Gymnasiet var ganska tufft p.g.a min skoltrötthet.

Din bästa tid i livet
Forsa-tiden! <3

Bilden är gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar