onsdag 18 juli 2012

Åska och shopping

Igår var jag nere på stan en sväng. Men kom nert typ 2(!) timmar senare än vad jag först hade tänkt mig!

Jag hade bestämt mig för att cykla ner, men var tvungen att duscha innan, och jag segade rätt mycket med frukosten och så. Dessutom fastnade jag framför ett intressant TV-rpgram. Och ja, när jag väl var klar och tänkte åka, så hörde jag hur det böärjade mullra. På ganska nära håll. Och sen dröjde det inte länge innan regnet kom. Och som det kom sen. Det bara vräkte ner!

Och ja, så fortsatte det en lång stund, så jag blev liksom fast inomhus.

Men till slut upphörde iallafall regnet, och åskan drog sig bort, t.o.m. molnen föärsvann så solen tittade feam. Så då chansade jag och cyklade iväg. Och ja, jag slapp regnet!

Det blev en ny BH. Jag hade tänkt mig två, men var u så förbannat urtplockat, och dessutom knappt nånting i min storlek, så det var rena turen att jag hittade nåt överhuvudtaget. Det blev en Organic Cotton, en grå. :P

Sen tog jag en sväng till Bokia och köpte en kalender också, inför kommande läsår. :P Och så var jag inne och hämtade lite broschyrer på turistbyrån. Och då gick jag upp en kortis till bilbioteket också.

dagen idag började soligt, men nu kommer molnen. :( Vad fan liksom! Varför kan det ALDRIG få vara soligt en hel dag?! Även om det blåser!

Bajssommar! :/

1 kommentar:

  1. Att hitta en bra bh på rea är en bragd så grattis till det <3

    SvaraRadera