torsdag 12 juli 2012

Vad fan är mitt problem??!!

Jahopp, och där gav mig in i diskussionen igen! Som (uppenbarligen) fortsatte även idag. Har folk fortfarande inte lagt ner det?! Har de fortfarande inte gått vidare med sina liv?! Det skrämmer mig! De är ju fan bara patetiska!

Och det är ju fan tragiskt att de fortfarande håller på. Fruktansvärt jävla tragiskt!

Vet inte hur fan man ska tänka heller. Ska man tycka synd om dem, eller vad?! Ingen jävla aning. Jag blir mest bara förbannad äver att folk är så förbannat desperata! Herregud, lägg ner det där nu! Kommer ju fan aldrig komma nån vart äändå.

Hjälp!!!

Och f.ö. korkat av mig att lägga min näsa i blöt! ÅTERIGEN! Ja, jag ÄR ern idiot!

Puss och kram på er alla fina! Ni ska iallafall vara glada att ni inte dragits med i den här, mer och mer sjuka, diskussionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar