onsdag 18 juli 2012

Peking - Take me back!

För en månad sen var vi i Peking. Det var varmt som attan och vi höll på att svettas halvt ihjäl! Men vi körde på ändå. :P Och det är jag glad för! För jädrar, vad vi hann med på 6 dagar! :D

Jag saknar Peking nu, ja, TROTS den extrema värmen som vi fick uthärda där! Här verkar det ju inte som vi kommer få nån vidare sommar. :( Visst, solen skiner, men än sen då?! Det är inte speciellt varmt för det!

Och så känns det lite jobbigt att vi liksom redan har gjort vårat. Flera av mina vänner åker bort nu eller de närmast kommande veckorna. Nej nej, jag är inte alls avis! OK ja, jag åker till västkusten om en vecka. Men ändå. Inte jätte-exotiskt. (Men KUL! Ser verkligen fram emot det!)

Nej ge mig lite mera Peking. Fan, vad jag vill åka tillbaka nu!

1 kommentar:

  1. Tänk att ni har varit DÄR. Det är juh häftigt alltså =)

    SvaraRadera