torsdag 19 juli 2012

Hälsingland

Om en månad flyttar jag till Hälsingland för ett år. Iiiiih! Spännande. :P Jorå, lite smånervös är jag allt! Ett nytt kapitel i mitt liv börjar... Sånt gör mig alltid lite nervös. Men det komemr säkert gå kanonbra! :P

Men gud, vad långt jag kommer flytta! Fatta vad långt ifrån alla jag kommer bo. Framförallt från Lina. Lina i Göteborg och jag i Hälsingland.

Det är ju liksom Norrland. Haha, jag ska bo i Norrland. Norrland ÄR ju liksom aslångt bort!

jag ska verklgien försöka ta vara på de veckor som är kvar här nu. och särskilt de veckorna jag får ihop med Lina den här sommaren, för sen kommer vi väl inte ses speciellt ofta. :( Men hon har varit bortrest nu sen förra tisdagen, kommer hem ikväll. Men sen åkler jag iväg på tisdag och blir borta till söndag (hutr tänkte jag där?), så då kommer vi inte heller ses.

Men sen är det iallafall 2 veckor till här hemma i Karlskoga, och så en vecka på Öland innan mitt flyttlass går norrut.

Hjälp! Jag börjar känna nu att det närmar sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar