fredag 6 juli 2012

Fem veckor

Kom att tänka på det igår. När jag kommer hem till Karlskoga på söndag, kommer jag inte ha varit hemma liksom "ordentligt" på 5 veckor. 5 veckor! Det är ju jättelång tid!

Var ju bara hem jättekort efter resan och tvättade och packade om lite innan det var dags att åka till Öland.

Så vad ska man hitta på när man kommer hem till Karlskoga då?! Haha! :P Ja, nåt hittar jag nog på. Får nog iallafall bli en tur till Sommarcaféet och köpa glass. Men mer vet jag inte. Vi får se. Tar mig väl en sväng ner på stan, bara för att kolla läget. Hehe. :P

Senast jag var hemma "ordentligt" var jag också mest i skolan. Haha! :P Det är ju aaaaaslängesen. Wierd ju. :P

Sista dagen här uppe idag, och ute regnar det. :( Not so fun! Inte såhär man ville att sista dagen skulle bli. Men jag, mamma och Lina hann iallafall ner till hamnen innan det värsta regnet kom. Och sen en fika på Mormors. :)

Imorrn är det Böda Marknad. Niiiiice! :D

Hade en grym kväll igår också! :D Asnice! Johnny Logan var awesome! :D Jag är helnöjd! :D

Passar på att blogga lite nu när övriga gänget kollar på TV.

Och nu verkar det klarna upp också, så det kan nog bli en fin kväll. TACK FÖR DET!

Men nu ska jag skriva några fler Postcrossing-kort tror jag!

Puss och kram på er

Johnny Logan på slottsruinen igår! :D En av alla artister på Öland Celtic Irish Music Festival. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar