fredag 19 april 2013

10 år sen...

Jag har fått en inbjudan på Facebook, till en fest för alla oss som gick ut 9:an på Österledskolan 2003. I juni är det 10 år sen jag gick ut nian! Det är ju fan helt sjukt! Vad gammal jag plötsligt kände mig...

Dock vet jag ännu inte om jag ska gå. Tror inte ens att jag kan gå. Det är den 1 juni, och då är jag på väg att flytta härifrån Forsa, tillbaka till Karlskoga. Så det är mycket tveksamt. Troligtvis blir det väl inget för min del.

Känner mig ändå rätt kluven. Skulle vara sjukt roligt att träffa folket igen, bara för att få se och höra vad alla dom gör nuförtiden. Merparten av dom har jag inte sett den där regniga dagen i juni 2003. Men samtidigt känner jag inte alls för att gå. Jaja, jag vet inte, men jag verkar inte ha så mycket val nu ändå så...

Och ja, nu hade det ju passat bra med nån "fin" bild från den tiden, men alla såna gamla bilder ligger på den andra datorn, som står i Karlskoga, så jag får helt enkelt skippa det. Synd!

Imorrn är det Sundsvall som gäller för hela klassen, projektåret ska ha sin vernissage. Ska bli sjukt kul att får se deras bilder!

Upptäckte förresten att ett av inläggen jag skrev i söndags har försvunnit. :( Undrar var det tagit vägen då?! :O

Ha en fin helg alla, pussokram på er!

Haha, tydligen har jag visst lagt upp en bild tidigare här i bloggen, hittade den när jag letade i arkivet. :P Här är ju jag den där regniga dagen i juni 2003, när jag slutade nian. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar