fredag 19 april 2013

Frågor på en fredag

Behövde en paus från bildredigerandet kände jag.

Favoritcafé: Ingen aning, går så sällan på café. Men skulle dock gärna göra det oftare!
Favorittidning: Ingen aning.
Bästa saken som händer i vår: Vet inte...
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingen aning.
Vad gjorde du för två år sedan: Jobbade på för fullt med mitt slutprojekt på Webbdesign-linjen på Karlskoga Folkhögskola.
Längd: 177.
Vanligaste färgen på mina kläder: Har på mig dom flesta färger faktiskt.
I vår kommer jag att gå klädd i: Vi får väl se. :P
Men absolut inte i: One-Piece!
Mig själv med tre ord: Blyg Lång Vinterälskare
Jag tränar: Inte så mycket som jag borde...
Humör just nu: Ganska deppig...
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding!
Kläder just nu: Jeans, rosa Hello Kitty - T-shirt och lila munkjacka.
Vad sa du senast: Jag skulle behöva gå till Ica dock. Måste ha kvällsmat till idag!
Fisk eller badkruka: Badkruka!!! 
Morgon- eller nattmänniska: Både och just nu.
Sparare eller slösare: Beror på.
Vad är du mest nöjd med på din kropp: Ingen aning.
Har du några homosexuella vänner: Japp!
Bio eller promenad: Beror väl på.
Är du kittlig: Ja, det är jag nog... :P
Det bästa med att vara... här är att jag har världens finaste vänner!
Rädd för insekter? Beror på vilka det är.
Har du några vänner som är transvestiter? Nej, men transsexuella dock.
Största svaghet: Att inte kunna säga nej, tror jag. Men jag har ju visserligen många svagheter!
Det här är jag bra på: Snacka, när jag är med folk jag tycker om, och i miljöer jag trivs!
Bästa bok? Läser typ aldrig böcker...
Chips, morötter eller godis? Allting funkar, beroende på vad jag är sugen på just då!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej, det tror jag inte...
Vilken är den roligaste fest/tillställning du varit på: Ingen aning.
Sova kloss eller själv? Själv.
Vem skulle du helst vilja tacka just idag? Finns inte bara en person.
Om du var tvungen att byta namn vad skulle du heta då ? Nånting mer spännande än Hanna. Apollonia kanske. :P Hahaha nääädå! :P Jag vet inte.
Stökigt eller välstädat? Stökigt allt som oftast! Tyvärr.
Gillar du att sjunga? Jadå. Men helst för mig själv.
Vilken är din fulaste sak? Haha, fulaste?! Ingen aning. :P
Anser du att du är stark? Haha, neeeej!!!
Om du skulle likna dig med en seriefigur/film/tv karkatär vem vore du då? Ingen aning. Nån annan som vill svara på den??!! ;) 
Vilken kändis skulle du ta med på ett discotek: Beror nog på.
Använder du knark? Nejnejnej, verkligen inte!!!
Gillar du kramar eller pussar? Kramar iallafall! :D
Civilstånd: Singel...

Jag i Lunedet sista dagen på påsklovet. Fotograf är min kära storasyster. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar