fredag 19 april 2013

Höststorm i april!

Alltså hjälp vad det blåste ute igår kväll och i natt. Det är ju sånt man kan ligga och lyssna på när man inte sover nåt.

Sjukt, värsta höststormen i slutet av april. Men ja, det heter väl aprilväder av en anledning. :P Dagen började med regn, vid middagstid kom solen och sen började det blåsa as hell!

Snön är snart helt borta och det gör mig sjukt deppig. :( Snöälskare som jag är! Men som jag sagt till både Angelica och Lina, snöhatarna, som f.ö. är överlyckliga nu, jag har haft mitt roliga nu i 5 månader, är väl inte mer än rätt att dom får ha lite kul nu också!

Och så måste jag gå och fota gässen eller ankorna eller vad det är, som nu har samlats på åkern bakom skolan. Det kryllar verkligen av dom! Åkern som blivit ett träsk, efter att det var massa is där. Sjukt! Får nog göra det i helgen.

Blir inte så mycket tid till att blogga annars, har ju fullt upp med slutarbetet. Och hjälp, vad mycket det är! Sjukt stressigt! Men nu har jag iallafall bestämt att jag ska ha mina bilder på canvas, och igår lyckades jag bestämma vilken storlek jag ska ha. Tack vare en av mina lärare visserligen, men ändå!

Men nej, nu återgår jag till YouTube tills jag somnar eller tills väckarklockan ringer och det är dags för frukost. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar