torsdag 11 april 2013

Urvalsprocessen

Urvalsprocessen är en svår process. Fan, varför skulle jag ta så många bilder som jag är  nöjd med?! :P Haha. Och då har jag inte tagit alla bilder jag är nöjd med än ens heller... :P

Håller på för fullt nu att försöka välja ut bilder. Att gå ner från 5 till 1, det är inte det lättaste ska jag tala om! Har lyckats gå ner från 5 till 2 på dom flesta, men där tar det stopp! Usch fyyy!

Ska fota inne i Hudik på lördag, och på måndag ska jag också iväg hade jag tänkt mig. Fullt upp nu, haha! :P MYCKET att göra inför slututställningen, MINST sagt! Hehe.

Apropå slututställningen förresten, tänkte göra hemsidan officiell i min blogg här nu. Det är JAG som är webmaster för den, och jädrar vad jag kämpat och slitit med den ska ni veta. :P Den är ännu inte helt klar, men det är lite texter och annat som jag ännu inte fått skickat till mig, alt. inte är klart än!

Skiftningar

Check it ooooout vettja! :D Och lämna gärna feedback! ;)

Men nu åter till bildredigeringen...

Tack och puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar