söndag 14 april 2013

Öland, snart kommer jag!

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag är där. Kan inte fatta att jag kan längta så sjukt mycket! Och längtan dit har varit starkare i år än nånsin tidigare. Det är galet! Men det kommer bli en tuff månad, mycket slit med både det ena och det andra, för att få allt klart inför slututställningen. Man kommer vara rätt slut sen när den 4 maj är över. Så det passar perfekt att åka till Öland veckan efter för att pusta ut lite och samla nya krafter inför dom veckor som sen återstår. Öland är fan bästa platsen för det!

Men bara tanken på att det är så få veckor kvar gör mig dock ledsen. Jag vill inte att det ska ta slut! Jag vill verkligen inte skiljas från den här klassen! Dom ger mig så mycket styrka, och så mycket kärlek, varje dag, och att inte ha möjlighet att träffa dom varje dag kommer ge mig ångest! Det är så sjukt hur man kan bli så fäst vid en grupp, på bara ett år! Men det är som jag och en klasskompis pratade om innan påsklovet, ett år är egentligen för kort tid! Man borde ha minst två obligatoriska år tillsammans, för ett år går alldeles för fort!

Jag är iallafall glad för det jag har nu, och att jag har så mycket minnen som jag delar med dessa underbara människor! Minnena kommer iallafall nån aldrig kunna ta ifrån oss!

Men nu får jag sluta med blödigheterna, vill inte tänka mer på det just nu.

Jag känner iallafall bara att det ska bli otroligt skönt att komma ner till Öland igen. Vackraste platsen i Sverige, paradiset på jorden!

En bild från förra årets majbesök på Öland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar