torsdag 1 december 2011

1 december 2011

Helt sjukt galet vad fort det går alltså! Jag kan knappt fatta det! Man hinner fasen inte med! Vad händer med all tid egentligen?

Nu är det december och årets sista månad, IGEN! Det ÄR galet! Snart är det jul och sen nyår och så står man där igen och undrar vad som egentligen hände! Ja, snart är det jul, och jag verkligen inte fatta det! Det var ju nyss jul förra gången liksom! Nä usch! Jag skulle vilja bromsa tiden. Det är vad jag vill just nu...

1 december idag ja, start för julkalendern. ;) Var det nån som kollade på julkalendern på TV imorse?! ;) Jag gjorde det, faktiskt, gick upp för att kolla på den. Och ja, jag tyckte faktiskt att den var bra! :D Kommer nog att fortsätta följa den. :P

Och idag förresten hörrni, idag, den 1 december 2011, är det exakt på dagen ett halvår sen skolavslutningen! Ett halvår sen vi satt där i aulan och sjöng sånger och grät ikapp, hehe. :P Och det delades ut stipendier och blommor och allt möjligt sånt där. Och det blev sentimentalt och jobbigt. Jag grät som en liten unge, först inne i aulan, och sen utanför efteråt, när vi kramades och tog avsked av varandra. Usch, klarar knappt att tänka på det ens en gång! Helt sjuuuuuuuuukt att det var ett halvår sen!!! :O GAAAAAAAAAAAAAAAAALET!!! Det känns verkligen helt ärligt inte som det var ett halvår sen jag såg flera av de där människorna senast. Vissa har jag ju sett/träffat senare, och en del flera gånger, men många av dem har jag fortfarande inte träffat sen dess. Kan inte fatta det!

Ja, som sagt, jag grät som en liten unge, både i och utanför aulan. Jag grät verkligen så sjukt mycket! Tror helt ärligt att jag ALDRIG har gråtit så mycket i hela mitt liv, som jag gjorde den dagen! Ja usch! Men det var värt varenda tår, liten som stor, för det förra läsåret, på Karlskoga Folkhögskola, betydde SÅ sjukt mycket och var extremt värdefullt för mig! Kommer ALDRIG glömma det! Som jag nämnde på Facebook strax efter avslutningen, det året, läsåret 2010-2011, var lätt ett av de bästa åren i mitt liv! UTAN TVEKAN!!!

Men nej, nog om det. Var ju inte det jag skulle skriva om egentligen. Men kom bara att tänka på det...

Idag känner jag mig konstigt glad! Mycket ovanlig känsla för mig, men HÄRLIG! Inte ofta det händer, så jag antar att jag får ta vara på det.

I helgen blir det Göteborg med mor, far och systrarna. Ska bli ASNICE! :D Gud, vad jag LÄNGTAR nu! Lisebergs julmarknad ska bli så sjukt nice! :D

Men nu ska jag kolla på TV tror jag. :P Vill egentligen skriva mera, men jag får väl återkomma...

See ya!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar