lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR 2012!!! :D

Nu börjar det dra ihop sig. Inte många timmar kvar på detta året nu, 2011. Helt sjukt vad fort det gått. Var ju liksom nyss det var nyårsafton förra gången, typ, haha. :P


Ska förbereda mig för treärrters här nu, med mamma, pappa och Lina. Sen blir det väl lite TV, julgodis och ev. nåt spel i väntan på tolvslaget.


Ja, 2011 är snart till ända. 2011 som har varit ett helt sjukt galet år! Ett väldigt händelserikt år. Händelserikaste året på länge för min del. Men på ett positivt sätt dock! Har hänt så himla mycket, både positivt och negativt. Men en sak kan jag säkert säga: 2011 har varit ett av de absolut bästa åren i mitt liv! Utan överdrift! Kan se tillbaka på det här året med nästan enbart glädje! TACK för det, alla ni som bidragit till det! Ni är de bästa!


Jag hoppas 2012 blir iallafall nästan lika bra som 2011 har varit, för det kan bli svårt att slå 2011.


Men nogbabblat från mig. Som sagt, inte många timmar kvar på 2011 nu, så jag vill härmed önska er alla mina underbara bloggläsare och vänner ett Riktigt


GOTT NYTT ÅR!!!


Hoppas 2012 bli ett underbart år för er, med massa glädje och lycka! Och framgång naturligtvis! ;)


Puss på er! Love ya! ;)


Bilden är från förra året, men orkade inte göra nån ny i år. :P

1 kommentar: