onsdag 14 december 2011

Vadå dålig på att blogga?!

Haha, jag förstår inte aaaaaaalls vad ni menar. :P

Nej men, ärligt talat, jag vet att det är lite dåligt med uppdateringar här i bloggen för tillfället, ja, utom julkalendern då. :P (Som förresten snart kommer att uppdateras med gårdagens och dagens bild. :P) Men jag har hamnat i nån sorts blogg-svacka, och så prioriterar jag just nu andra saker än bloggen här i livet för tillfället. Eller kort och gott, det beror på tidsbrist. Men snart är det jul och långledigt, och då lär jag få myyyyyyyyyyycket tid över till bloggen!

Eller så kanske inte. För då kommer jag umgås med familjen, mina systrar som kommer hem till Karlskoga över jul och nyår. Men men, lite bloggande lär det nog bli! :P

Jag vill njuta av det här som är nu, det är 1½ dag kvar, sen kommer jag vara ifrån allt det där i ett par veckor, och jag kommer sakna allt och alla så himla mycket! :( Hur sjutton ska jag överleva?!

Men kommer säkert hända massa skoj när jag är ledig också, så det är kanske igen större fara på taket. :P

Och så har nåt hänt med design-redigeraren till bloggen. Headern har blivit fucked-up, och när jag skulle gå in och ändra så gick det inte. Jävla bajs!

I övrigt händer det... ganska mycket... Tyvärr alldeles för mycket för att jag ska orka berätta om det här och nu. Men jag bär med mig det i minnet iallafall. Och det är väl det viktigaste! :) (Haha, gud vad löjligt det där lät egentligen, men vadå då, det är ju sant. :P) Jag är så glad för det jag har nu, och att jag har gjort de val och tagit de beslut jag har gjort. :) Och om allt går som jag vill kommer även våren bli likadan. "Thumbs up" på det, haha. :P

Trött som ja, jag vet inmte vad, men nånting, är jag också, men det kan jag ta. Som sagt, nu är det snart långledigt, och då kan man få sova ut! Just nu kan jag leva med att vara dödstrött för jämnan!

Har ett litet problem, dilemma, inför imorgon kväll också, och det är inte så jäkla skoj. :( Jävligt jobbigt faktiskt! Vet verkligen inte alls hur jag ska lösa det, åtminstone inte på ett bra och smidigt sätt! Usch BLÄ! :/

Nej, nu ska jag fixa mig lite kvällsmat, och sen blir det "Bonde söker fru", bröllop ikväll visst. :P Spännande! :)

Kram på er finisar, och glöm inte vara rädda om er!

Måste förresten bara få lägga upp en låt som avslutning också, love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar