måndag 5 december 2011

Snö i slutet av veckan?!

Fick, av en slump egentligen, se vädret på Gomorron Sverige imorse, och enligt den prognosen så kommer det snö här i slutet av veckan! Hoppas HOPPAS SÅ att det är sant! Woooooohoooooo!!! :D INGEN kommer vara lyckligare än mig i så fall!

För ja, SOM jag har LÄNGTAT efter denna förbaskade snön i år! Men man kan ju lugnt säga att han tog god tid på sig att komma. :P

Och nu läser jag på Facebook, ploppar upp status efter status, om att det snöar! En av dem är bara ett par mil härifrån. me n inte ska det komma nåt här inte då, nej inte alls. SUCK!!!

Blä, jag ger upp snart! Vi har iallafall minusgrader här idag, men vad hjälper det när det ändå inte är nån nederbörd.

Nej, suck! Nu är det inte roligt längre!

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA SNÖN, KOM NU!!!

Detta vill jag ha NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar