fredag 16 december 2011

Det var det...

Jaha ja, det var det det... Kan inte uttrycka mig på nåt annat sätt gällande det...

Finns så sjukt mycket jag vill skriva, men jag får liksom inte fram det. Så jag skippar väl det då...

Just nu känner jag mig... splittrad... Så himla mycket känslor hit och dit, jag kan inte kontrollera dem. Det gör mig yr, trött och illamående! Blä!

Jaja, strunt samma. Idag fyller ett kusinbarn till mig år, tror han fyller 5 om jag inte missminner mig! (Usch hjälp, kommer ju knappt ens ihåg hur gamla de är de där barnen nu, skandal! :( Inte bra!) Jaja, strunt samma, ggrattis iallafall grabben! Hoppas du har en busigt bra dag!

Och imorgon fyller mor min år. :P Grattis i förskott mamma! ;)

Trevlig Helg vänner! Var rädda om er!

PS. Kalenderbilderna från de senaste dagarna kommer upp snart. Jag har som sagt prioriterat annat nu senaste veckan. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar