fredag 16 december 2011

Svenska Hjältar-galan 2011

Ikväll är det då dags igen! För Svenska Hjältar-galan! Och jag ska naturligtvis titta! Kommer garanterat gråta floder, men är det nåt program man ska göra det till, så är det väl ändå detta, hehe. :P Minns mycket väl närjag kollade förra året, jag bölade som en ja, jag vet inte vad, men jösses, vad jag bölade. :P Hehe.

Ja, om en dryg timme är det dags, då sitter jag bänkad framför TV:n och detta fantastiska program som hyllar alla dessa underbara fantastiska människor som gjort ja, såna hjälte-insatser verkligen. I vissa fall folk som riskerat sina egna liv för att rädda andras, och ja, det finns hur många exempel som helst på heroiska insatser.

MÅSE SES!!! MISSA INTE!!! Ikväll klockan 20.00 i TV4!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar