fredag 11 november 2011

11-11-11

Ja, så var det då här. Detta magiska datum, 11/11-11! :D Rätt unikt är det ju ändå, för just detta, med alla siffror likadan, får vi ju bara uppleva en gång vart hundrade år. Lite coolt är det väl ändå, haha. :P

En annan lite kul grej med det hela, är att just detta inlägg är inlägg nr 111 i den här bloggen. :P Haha. :P

Kl. 11.11 idag, den 11/11-11 kl 11.11 låg jag dock i vilorummet på skolan och halvsov, haha. :P Mådde inte alls bra idag, fick gå och be om värktabletter, och sen drog jag hem efter det, vid tolv-tiden. Tur att jag hann färdigt med uppgiften iallafall, haha. :P

Så har jag legat och vilat en dryg timme sen jag kom hem. Och nu känner jag mig piggare!

Har inte så mycket mer att skriva för tillfället tror jag. Har en del som jag vill skriva om, men jag väntar med det.

Jag vill iallafall bara avsluta med att säga: STORT GRATTIS Kicki och Stefan på eran stora stora dag idag, när ni blir fru och man! :D ♥ Hoppas ni haft en kanonbra dag hittills, och att den fortsätter iden andan! :D Ni var jättefina båda två iallfall, att tyda av fotot på Facebook! :)

Trevlig Helg! ;)

1 kommentar:

  1. Trevlig helg, håper du kryar på deg <3
    Så herlig med Kristina og Stefan! Nydelige de er :))
    11.11.11

    Klem

    SvaraRadera