söndag 20 november 2011

Starkare än väntat!

Gud, såg precis nyss ett klipp från i våras, från skolan. :'( Och jösses, vad sentimental jag blev! Shit, jag reagerade starkare än vad hade trott att jag skulle göra! Mycket starkare! Trodde faktiskt inte alls jag skulle reagera sådär mycket. Massa minnen kom upp och väcktes till liv igen. På både gott och ont ska tilläggas! Saknar den där tiden så jävla mycket. Saknar den fan så det gör ont! :'(

Jag vill ha tillbaka det som var, men kommer aldrig få det. Men minnena kommer jag iallafall alltid att bära med mig, de kommer ingen nånsin kunna ta ifrån mig. Och jag vet att ju längre tiden går desto lättare kommer jag ha att hantera såna situationer som den nu. Jag menar, det har ändå gått ett halvår sen det där nu snart (GALET ju, fasen vad fort det går! :O Känns fortfarande som det var typ igår jag träffade alla de där människorna senast, och kramade om dem på skolavslutningsdagen, de som jag fortfarande inte har träffat sen dess...) Och jag trodde att det redan gått hyffsat lång tid. Men nej, tydligen inte. Fast är väl bra att det finns sånt där, så man KAN minnas tillbaka och bli lite sentimental. Det tyder väl bara på att det är nåt som har betytt mycket för en, och som man bär som ett kärt och värdefullt minne! Och för mig betyder det verkligen mycket, otroligt mycket, för det där var verkligen nåt betydelsefullt i mitt liv. Och tro mig, jag har inte haft mycket sånt de senaste 5 åren. Men ni som hängt med i min blogg ett tag, ni vet hur mycket allt det där, mitt år som elev på Karlskoga Folkhögskola betydde för mig! Det är ovärderligt, utan tvekan!

Oj jösses, vad personligt det blev plötsligt! Skulle bara skriva ett kort snabbt inlägg om hur jag kände efter att ha sett ett klipp, men det blev en hel uppsats, haha. :P

Hoppas ni har och har haft en fin söndag! Här regnar det, och har regnat typ hela dagen... Man börjar tröttna nu! Ja, jag vill ha SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ nu ju!!!

KRAM på er mina fina vänner! Ni är de finaste och bästa vännerna i världen! ♥♥♥

En kväll jag aldrig kommer glömma! En bild som väcker minnen och extremt mycket känslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar