torsdag 24 november 2011

Snart december och fortfarande INGEN SNÖ i sikte!

Och nu börjar jag fasen bli LESS! >:( Idag har det regnat typ HELA DAGEN! BLÄ! >:(

Nej, nu är jag verkligen TRÖTT på det här! Sa dags för snön att komma nu! NU NU NU!

Idag är det ju f.ö. också en månad till julafton! ;) GALET! :O Men ack, så sant! Jag fattar verkligen inte var det här senaste året tagit vägen. Bara vips borta! Kommer sakna det här året. :( Det har lätt varit ett av de bästa åren i mitt liv! Utan tvekan! Och jag ska ta vara på den sista månaden av dent här året också, och göra den till en riktigt bra månad också, så verkligen hela året blir så bra! OK, juni var kanske inte så muntert, när jag var depp och ledsen över att skolan var över och finito, och man hade skiljts från en massa underbara människor, men annars.

Kan inte heller fatta att det snart är jul, det har liksom inte gått in! Jag vet inte varför det känns så konstigt i år. Men jag hade en liten fundering om det häromdagen, så jag har allt en liten teori om det. Det kan ju helt enkelt hänga ihop med att vi ännu detta år inte haft nån snö överhuvudtaget. Jag tror iallafall det är en bidragande orsak. Till att julstämningen just i år haft ovanligt svårt att infinna sig. Det brukar ju annars, för det mesta åtminstone, vara så att vi iallafall haft lite snö, och fått "känna på den" vid den här tiden, även om den kanske inte ligger kvar. Förra året kom den allra första snön extremt tidigt minns jag, redan i mitten av oktober.

Nej, svårt med julstämniungen i år. Men jag har verkligen försökt, med julsånger och allt annat. ;)

Men till helgen åker iallafall adventssakerna upp, det blir NICE! :D Jag ÄLSKAR ju kin fina adventsstjärna som jag har i balkongfönstret, och ljusslingan på balkongen! :P Julsakerna får dock vänta ett tag till.

Och en vecka kvar till december, om en vecka är det första december. Ja, galet är det! Vädret hänger liksom inte med. Inte alls.

Idag fyller förresten världens bästa thile år. STORT GRATTIS! :D Hoppas du haft en kanonfin födelsedag! :)

Men nu ska jag skriva kommentarer till den text jag läst i veckan och skicka in. Så jag kan jag ägna all tid åt veckans uppgift imorrn. ;)

KRAM på er finaste!

Gud, vad underbart! :D Detta längtar jag allra mest efter just nu! (Bilden är snodd från Google bildsök)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar