söndag 13 november 2011

Fars Dag 2011!

Ja, idag är det Fars Dag ja! Har jag hört... Men min pappa gillar inte Fars Dag, så vi har aldrig firat det i min familj. Men GRATTIS alla pappor idag iallafall! :D Utom min då eller nåt, haha. :P Hoppas det blir en fin söndag för alla fantastiska pappor därute i Sverige. ;)

Här blir det som sagt en helt vanlig söndag, för pappa vill inte bli firad. Hade jag gett honom nåt hade han inte tyckt om det, för han vill inte bli uppmärksammad på Fars Dag... Synd!

Tyvärr har även mamma fått lida för detta genom åren, när vi var yngre och pappa stod för presenter och såntr, blev aldrig mamma heller uppvaktad, eftersom pappa inte gillar Fars och Mors Dag. Men de senaste åren har vi faktiskt uppvaktat mamma, eftersom ju hon faktiskt inte har nåt emot att bli firad på Mors Dag.

Men nej, nu ska jag äte lite frukost, och sen måste jag hoppa in i duschen innan jag ska till affären.

KRAM på er alla! Extra stor kram till min fina pappa idag, vare sig han vill ha en eller inte. :P

Jag och min pappa våren 1989.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar