tisdag 1 november 2011

Nummer 100!

Haha, detta är mitt hundrade inlägg i denna bloggen. :P Det ni! ;)

Jag är f.ö. sjukt glad just nu, för en grej som hände nyss. Ja, som jag skrev på Facebook, ibland händer jävligt oväntade saker, men som kan göra en enda liten person extremt glad! :D Denna gången gällde detta MIG! Alltså TACK, det där gjorde min kväll! Obeskrivlig känsla, men fan vad glad jag blev! Ja, jag blir nästan mållös... Går knappat att sätta ord på det, och jag tror inte folk förstår hur stor det är heller! Och hur mycket det betyder för mig!

TACK!

Jaha, och nu är vi inne i november. Helt sjukt! Var tar alla månader vägen??!! :O Ja, jag fattar då inte iallafall!!! Inte ens en månad till första advent, galet! Och snart kommer väl snön också. Men inte mig emot dock, jag ÄLSKAR ju snö!!! :D Så underbart! Och det blir ljusare ute och allting. Bara positivt! :)

Ikväll har jag lagat korv stroganoff... Det gick väl... sådär... ärligt talat... :P Men gick ju att äta iallafall, haha. :P Nej men ärligt, såsen blev faktiskt ganska bra den här gången, det är första gången som jag faktiskt själv känner att det var någorlunda gott. Men makaronerna däremot blev misslyckade, de bara klibbade ihop och blev en enda stor klump... :/

Men jag är nog expert på att laga korv stroganoff nu, haha. :P Så vill ni ha det, kan ni fråga mig. ;) Mina föräldrar tycker iallafall att jag gör god stroganoff. Nja, jag vet inte jag...

Men ja, det har väl blivit lite av min parad-rätt. Det och den där pastapytten, haha. :P

Ville skriva mer, men kommer inte på nåt nu, så jag avslutar för nu, och återkommer om jag kommer på nåt mer.

Ha en fin kväll alla fina!

Kraaaaaaaaaaaam på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar