tisdag 15 november 2011

Som att det inte var nog redan... :(

Fan, kan inte sova alls nu. :( Alldeles för mycket tankar som far runt i skallen och vägrar lämna mig i fred, och som vägrar ge mig ro i kroppen! :/ Jag är egentligen stuptrött, men jag kan inte slappna av och sova... Fast jag vill inget hellre. Och jag måste, ska upp hyffsat tidigt imorrn.

Är så jävla ledsen också nu! :'( Orkar inte mer snart! Inte nog med den lilla "smällen" som kom tidigare idag (läs: igår), nu ikväll fick jag reda på ännu en grej som gör mig så jävla förbannad, arg, irriterad, ledsen och jävligt jävligt sviken! :/ Ja, sviken är fan ordet, för det är exakt vad jag känner! Jag är så trött på det, och jag orkar inte med att känna såhär! :/ Hur länge till pallar jag?

Ang. den ena grejen så känns det så jävla hemskt att jag känner så, och jag vill verkligen inte det! Jag VILL verkligen INTE känna så! Jag skäms över att jag gör det, och jag mår fan illa av det nästan!

Ja, vad mer ska jag skriva?! Är bara så jävla ledsen nu. :'( Hemska, äckliga, jävla värld! :/

Och som jag skrev på Facebook tidigare ang. det här: Jag bryr mig inte nu att jag eventuellt inte borde skriva detta här, för jag är så jävla ledsen!!! Jag är så trött på allt det här! Jag orkar fan inte mer!!!

Tack och hej från mig!!!

2 kommentarer:

  1. Vennen, usch da, styrkeklemmer. Håper du føler deg lite bedre ?

    SvaraRadera
  2. men du måste ju säga vad det är? du ska inte gå till en psykolog eller kurator då, det känns som du behöver prata med någon och få hjälp med sömnen?

    SvaraRadera