fredag 4 november 2011

Sova...

...borde jag verkligen göra nu. Och jag SKA, snart, göra det... Har inte tid att sitta uppe såhär. Sovmorgon, vad är det? Och när jag ska nånsin få det?! Inte ens den här veckan har jag fått det, trots att det varit höstlov och allt, för lov kan jag ju bara drömma om. Höstlov, vad är det liksom?! :/ Imorrn när jag inte ska iväg och plugga, så måste jag ändå upp tidigt för jag ska åka hyffsat tidigt till Uppsala. Hmmm... Och jag måste duscha, packa och fixa samt även skicka in veckans uppgift innan dess... Så där rök den sovmorgonen också, den enda dagen som jag faktiskt hade kunnat unna mig en sovmorgon. Suck... Men jaja, jag får iallafall sova en timme längre (eller snarare gå upp en timme senare, haha) än jag gjort de andra dagarna den här veckan (utom måndag då, men då är jag ju alltid ledig), så det är ju alltid nåt, haha. :P

Så imorrn blir det upp klockan 9... Suck!!!

Gött med 4 dagars ledighet nu iallafall, det är liksom det lov jag får, haha. :P Brukar ju vara ledig 3 dagar under helgen annars, så det blir ju bara en dag mer, men ändå, haha. :P Tycker jag förtjänar och borde få unna mig lite extra ledighet den här veckan, som kämpat och slitigt som en dåre när alla andra på skolan haft lov. Fast så mycket till avkoppling lär det nog inte bli ändå, haha. :P Full rulle i Uppsala, och sen Stockholm på söndag. Puh! Nej, vila ut får jag väl göra på måndag, då får jag ta mig en redig sovmorgon, så jag kan ta nya tag och kämpa på med en ny vecka igen på tisdag...

Så vi kan väl låtsas att de fyra dagar som följer är mitt lilla höstlov då, eller nåt, haha. :P

Nej, sova var det. Natti med er fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar