torsdag 3 november 2011

Nu får det vara nog med moln!!!

Jag är så TRÖTT på det här trista tråkiga grådaskiga usch-vädret nu! Blä! Femte dagen i rad typ nu som det är sånt här väder. Så jävla trist! Det är ju nästan så man undrar var fasen solen tagit vägen, om den ens existerar längre... Nä USCH!!!

JAG VILL HA SOOOOOOOL!!!

Och så är det fuktigt och kallt och uschligt. Mulet, men knappt nåt regn. Men sur kall äcklig blåst! Min termometer påstår att det ska vara 7 plusgrader ungefär ute, men det känns det ju iallafall INTE som! Fan, frös som en gris när jag var ute föurt ju. Och då hade jag full mundering, med vinterjacka, mössa, vantar och hela köret. Men inte fan hjälpte det.

Nej, nu vill jag ha SOL igen!

Och så längtar jag nåt sjukt efter snön. Ja, nu vill jag faktiskt att snön ska komma. Har väntat länge nog nu... Jag behöver den, liksom solen. Jag blir deppigt när vädret är deppigt, så är det bara. Nu har jag haft två dåliga dagar på raken, det måste vara slut på det nu.

Nej, nu hoppas jag faktiskt att snön kommer snart!

SOL OCH SNÖ, DET VILL JAG HA!

Tack för mig!

1 kommentar:

  1. Härligt att höra ifrån dig :)

    Ja inte är det något skojigt väder nu inte direkt.
    Idag var det en riktigt deppar dag för mig. Jag påverkas mycket av vädret men idag slog det till ordentligt tyvärr.

    Jag håller med dig SOOOOOOL vill jag ha :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera