torsdag 10 november 2011

Sova, vad är det??!! :/

Nu sitter jag här. Återigen... För andra natten i rad, och kan inte sova. Och jag hatar det! :( Verkligen HATAR!

Det är så jävla konstigt, jag är liksom inte ens trött. Eller så är jag övertrött, så jag inte ens känner av tröttheten längre eller nåt. Jag vet inte. Men ca 5 timmars sömn per natt de tre senaste nätterna är INTE tillräckligt med sömn!

Fan, vad jag hatar det! :/

Har haft en bra kväll iallafall, en underbar och supermysig kväll! :D Och jag ÄGDE dansgolvet sen på slutet, haha. :P När festen typ var slut och de flesta gått hem, visserligen. Men ändå, haha... :P Kul var'e! ;) Och ett grymt effektivt sätt att få mig att hjälpa till med städningen, hahaha. :P Och VARM som tusan blev jag dessutom, hahaha. :P Synd dock att jag missade "Hela havet stormar" och sen inte riktigt vågade vara med på danstävlingen. Men men... Jag är glad att jag kom iväg på Halloweenfesten idag iallafall, missade den förra året, och var jäkligt bitter för det ganska länge! Så när nu chansen dök upp igen är det klart jag tog den! :P Kom visserligen en timme för sent, men men. Missade bara nåt, antagligen läskigt, i aulan, och sen spöktåget. Som jag hörde om redan förra året. Men jag ville ändå inte.

TACK ALLA för en helt underbar kväll!!! :D ♥

Sen var det ju såklart UNDERBART att få träffa en alldeles speciell person ikväll också!!! 5 månader sen vi sågs senast nu. Underbart att se henne igen! Och jag träffar henne nog lite imorrn med. :P Hoppas på det iallafall! ;) Och den kramen jag fick när hon fick syn på mig, log stort och kom springandes mot mig när jag precis kommit ner för trappan till cafeterian, tycker den säger mycket! Gud, vad jag saknat hennes sjuka härliga humor, hennes härliga dans som man bara blir så där härligt glad av, och hennes härliga underbara personlighet och sprallighet! :D Du är underbar, vännen! Fortsätt med det! :)

Tyvärr har jag dock börjat grubbla massa sen jag kom hem, så jag är rätt ledsen nu... Men men, det löser sig. Antar jag.

Skitsamma, orkar inte skriva mer nu, så tack för nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar