måndag 20 maj 2013

Mer Eurovision-snack

Ja OK ja, jag trodde också att jag hade skrivit klart om det här, men nehej, tydligen inte.

Danmark vann tydligen på sin flöjt. Jahopp. Precis som Alexander Rybak, vann på sin fiol. Man ska visst ha instrument med, och spela jävligt bra på dom, så vinner man Eurovision!

Men förresten är ju låten inte ens bra!

F.ö. tyckte jag att Robin gjorde det fantastiskt bra. Men vänta... det har jag väl förresten redan skrivit en gång... Haha. Lite snurrig ja... men iallafall: YOU NAILED IT ROBIN!!! DU SATTE DEN!!! Så jävla stolt över att vara svensk alltså. Synd att inte Europa fattade det bara. :(

Och så tyckte jag Petra gjorde ett kanonjobb som programledare! Hon satte den också! Alla tre kvällarna! Inte lätt att vara ensam programledare, i ett sånt stort sammanhang, men hon fixade det galant!! MYcket väl genomfört Petra, och återigen blir man extremt stolt som svensk! In your face alla ni tvivlare, som kritiserade valet av programledare, och i princip dömde ut Mede i förväg.

Jag saknar redan Eurovision. :( GE MIG FEBRUARI NUUUUUUUUUU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar