måndag 27 maj 2013

Seeegt

Seg måndag idag! Och jag är dödens trött! Kommer nog lägga mig tidigt ikväll skulle jag tro. Imorrn ska vi på friluftsdag, till nåt ställe som heter Hamre strömmar. Blir säkert mysigt! :P

Nu har jag typ städat ur alla kläder ur garderoben, och rensat alla papper. :( Jösses, vad man samlar på sig, på 9 månader bara! Galet! Så just nu bor jag bland en massa resväskor. Känns som man bor på hotellrum haha. :P Tycker det är en aning jobbigt att vara på mitt rum p.g.a. det, rent känslomässigt alltså, men men. Får väl leva med det. Kan leva med det den här sista veckan, ändå så deprimerande att öppna garderobsdörren för att upptäcka att det knappt ligger nåt kvar där heller...

Om en vecka kommer jag vara hemma i Karlskoga. Sjuka tanke! Blandade känslor också...

Har lekt lite med webcam nu ikväll också, var ett bra tag sen sist. :P Ingen skitcharmig bild på mig kanske, men jag bjuder på den ändå. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar