fredag 10 maj 2013

Öland Öland...

Som vanligt blir det dåligt med internet här, eftersom vi inte har ständig tillgång till det. Men det är ju rätt skönt också...

Jag har det bra här! Vädret kunde väl dock vara bättre, men jag klagar ändå inte alltför mycket! Igår var det jättefint, varmt och soligt, utom på kvällen när det kom världens regnskur. I onsdags var det mulet hela dagen, och på kvällen kom världens åskoväder! Ogilla! :/ Och idag är det också mulet.

Var ute på en fotopromenad igår iallafall. Bakom campingen, härifrån sett, finns en liten stig och en "skog", där var det helt FULLT med vitsippor! Som en hel liten äng med bara vitsippor! Haha japp, blev en hel del bilder. :P

Kan inte visa nån av dom tyvärr, för jag fotade dom i RAW. :( Men nån av dom bilderna jag tog i onsdags kväll skulle jag kunna visa. För dom råkade jag ta i JPG.

Otroligt fin kväll i onsdags. Men precis efter jag tagit bilden så började det dock regna. :( Och senare på kvällen kom världens åskoväder! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar