tisdag 21 maj 2013

Mulet ute, mulet i sinne...

Idag är det också mulet ute. Och mitt humör är också detsamma. Har dock haft ljusglimtar idag, men dom varade inte så länge tyvärr. Börjar verkligen känna av den där separationsångesten ordentligt nu. Det är ju svårt att undvika det liksom, men jag försöker verkligen att inte tänka på det. Inte HELA tiden iallafall!

Jag tänker också mycket på allt det där jag skulle vilja hinna med, men som inte kommer hinnas. Och sånt där vi aldrig gjorde, men som vi borde ha gjort. Det är så mycket! Och delvis är det ju mitt fel också.

Men tänker inte bli alltför djup och sentimental härinne nu, det är ju trots allt en öppen blogg, och jag vet ju inte helt och fullt vilka som faktiskt läser den.

Men att jag är lite nere just nu iallafall, det tänker jag inte sitta här och hålla tyst om! Dom som är runtomkring mig märker nog ändå av det liksom. Så det är väl inte direkt nån hemlighet. :P

Tror jag ska leta upp nån film nu, på nätet, och kolla på. Kanske får det mig på lite andra tankar, för en liten stund iallafall.

Ha en fin kväll alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar