lördag 31 mars 2012

Alla vägar bär till Rom...

...eller ja, men iallafall mina. Just nu.

Imorgon bitti, sjukt sjukt tidigt, drar vi. Ska bli så himla nice! :D

Lina kom hit igår kväll, så nu har jag fått umgås lite med henne också även innan resan. Men nu kommer hon vara med oss i två veckor, göttans! :P Hon har inte varit i Karlskoga sen i julas, haha. :P Men inte så mycket nytt som hänt här sen hon försvann gissar jag på, hahaha. :P

Men nej, nu måste jag fortsätta packa! Kommer antagligen inte blogga nåt mer nu innan vi åker, och tror inte jag kommer blogga så mycket under själva resan heller. Men kanske det blir nåt litet inlägg på Facebook. ;) Vi är iallafall hemma i Karlskoga igen på påskaftons kväll, så jag passar döärför på att redan nu önska er, alla underbara vänner, en riktigt:

GLAD PÅSK!

Ha det underbart tills vi hörs igen, och hoppas ni får soligt och fint väder! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar