måndag 12 mars 2012

Jag ska gå i ide!

Iallafall fram till Rom-resan om tre veckor.

Nejdå men, skulle fasen vara jävligt skönt nu dock.

Folk pratar om höst-depressioner och allt vad det är. Vadå höst? Nej, VÅR-depressioner, det är ett större problem för mig! Hösten brukar inte vara sådär extra jobbig för mig, men däremot våren. Usch, blä! Tänk om man kunde hoppa över våren. Ha lite längre vinter, och sen sommar direkt! Våren gör mig verkligen bara depp. Och dessutom blir jag ju sjuk av den också. 2 månaders oavbruten förkylning, det är ju så jävla party. Not!

Visst, jättehärligt med sol idag, absolut, och om jag inte haft miljoner saker att göra hemma, så hade jag gärna tagit med mig kameran ner till sjön, men tror ni då fasen inte att jag blir fast här hemma?! Jooo! Och imorrn ska jag iväg till skolan och jobba igen, och resten av veckan också, så jag kommer ju inte ha mer tid i veckan som kommer direkt... Men jaja, får väl vänta till helgen då.

Och så ringde de från tandläkaren idag också, de tyckte det var dags för mig att komma dit igen. :P Så jag fick en tid redan på torsdag. Men ja, jag kan bara hålla med. Det ÄR på tiden, har inte varit där på 2½ år nu (oktober 2009), så det började verkligen bli dags. :P Har inga problem med tandläkaren, iallafall inte rutin-besöken, så jag är inte så värst nervös, den här gången iallafall.

Men nu ska jag städa lite, och sen får jag väl äta lite mellanmål. Ska försöka skriva om helgen också, har ju sagt att jag ska göra det, och man ska hålla vad man lovat. ;) (Har ju iofs inte lovat nåt, men ändå. :P)

Kram på er finingar! Och förresten, GRATTIS världens bästa, goaste och underbaraste F på födelsedagen idag! :D Hoppas du får en helt galen, underbar och fantastisk födelsedag, den bästa du bara kan ha! Saknar dig massamassa, och hoppas SÅ att jag kan komma ner och hälsa på dig och dotra i sommar igen! Jädra skit att allt ska kosta hela tiden. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar