torsdag 8 mars 2012

YES! Sådärja!

Ja! ÄNTLIGEN ligger snön kvar så jag hinner fota den. Iallafall litegrann. Och äntligen är det inte nåt skit som hindrar mig. För 3½ vecka sen, när jag kom hem från Göteborg, var det ju sådär underbart härligt med massa snö här. Men då blev jag sjuk och sängliggande de resterande dagar som snön låg kvar. Utom typ onsdagskvällen, men det var ju sån kort stund jag var ute, så inte fan hann (snarare orkade) jag fota nåt då. Och sen var ju snön typ borta, eller iallafall delvis, när jag var på benen igen på torsdagen. :(

Så idag har jag ÄNTLIGEN fått ta lite snöbilder! :D Yay! :D Årets första! :) Men men, bättre sent än aldrig ju. :P

Dock blev det inte så många, blev bara en kortis-sväng ner till sjön. Men ja, bättre än inget. ;)

Orkade egentligen inte, men man måste ju passa på nu medan snön ligger, och i den mängd den gör det nu, för imorrn kan den ju lika gärna vara borta igen. Nästa vecka skulle våren komma på allvar, typ 10 grader! OK, hej på dig då 2-månadersförkylning och pollenskit!

Första bilden tog jag imorse genom fönstret, de andra är tagna under min lilla kortis-promenad ner till sjön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar