söndag 4 mars 2012

Lika imponerad varje år!

Sitter och tittar på Vasaloppet nu. En mysig tradition! Var uppe och såg starten, det är så häftigt! Men sen sov jag en timme till. :P

Ja, jag blir lika imponerad varje år! Alla hurtiga och sjukt duktiga skidåkare! Wow alltså! 9 mil är ju helt sjukt mycket, om man ser på skidåkning då. :P Alldeles nyss intervjuade de en veteran, som nu åkte sitt 42:a Vasalopp. Jösses! DET var imponerande! Coolt!

Nej, jag vet inte om jag skulle klara av ett halvt Vasalopp ens en gång, även om jag åker en del längdskidor. :P

Emma åkte KortVasan i år, och jag är jävligt imponerad av henne också! Wow!

Ja, Vasaloppet är häftigt, och starten är alltid fascinerande! Så kul att se! :D

Men nu blir det lite frukost, framför Vasaloppet. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar