lördag 17 mars 2012

Fler personliga favoriter

Nu är ju Mellon som bekant slut för den här gången. Och det känns lika tomt och dystert varje gång! :( Deppigt som fan! :/ Och det är alltid värst första veckan, och liksom första lördagen efter finalen.

Och ja, visst, det är fortfarande ESC kvar att se fram emot, men det är ju skitlångt dit. 2 jävla månader! Oooooooooorkaaaaaaaaaar iiiiiiiiinteeeeeeee väääääääntaaaaaaaa!

Förra veckan slängde jag ju upp mina fem favoriter i finalen. Och ja, gick ju rätt bra för dem! :P Utom Lisa Miskovsky. :( Hon blev bara 9:a. INTE OK!

Och sen har jag ju även lagt upp mina favoriter från deltävling 2, den som jag var och såg live!

Så idag, för att dämpa min saknad lite, tänkte jag lägga upp de andra av mina favoriter, de bidrag som inte lyckades ta sig till final, men som jag ändå gillade.

Afro-Dite, GRYM låt! Och Charlotte Perrelli såklart. :P Men henne måste man ju nästan gilla när man är schlagernörd. ;) Haha nejdå men, henne gillar jag ALLTID iallafall! Ja, här är iallafall samtliga av mina övriga favoriter i årets Melodifestival, Melodifestivalen 2012. Har också skrivit vilken deltävling de tävlade i, och vilken placering de fick. Lyssna och njut:

Afro-Dite 5:a, deltävling 1. Marie Serneholt, 6:a, deltävling 1. Timoteij, tävlade i deltävling 2, gick till Andra Chansen. Åkte där ut mot Top Cats i andra duellen. Mattias Andréasson, 5:a, deltävling 3. Love Genration, 6:a, deltävling 3. Andreas Johnson, tävlade i deltävling 3, gick till Andra Chansen. Åkte där ut mot Timoteij i första duellen. Charlotte Perrelli, 5:a, deltävling 4. Hanna Lindblad, 7:a, deltväling 4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar