måndag 12 mars 2012

En hälsning i natten...

Jag är trött. Men kan inte sova. Inget ovanligt iofs, men ändå.

Och fan, kan inte skriva vad som helst heller, måste tänka mig för. Det här är ju en öppen blogg! Gaaah, jag blir så frustrerad! Har så mycket jag vill skriva, men måste hejda mig själv!

Har dock typ 1000 inlägg som jag tänkt skriva, liksom innestående, men det blir liksom inte av. Den här helgen har jag ju dessutom knappt suttit vid datorn alls, så jag har inte haft tid. Och jag vet att om jag INTE skriver dem, så kommer jag störa mig på att jag aldrig skrev dem! Därför är det bäst för alla parter att jag tar mig tiden att skriva dem... Så det så!

Jädra dilemma!

Men fasen, vad jag vill SOVA nu! :(

Och Mellon är slut också, deppigt som attan! Nu dröjer det liksom 2 MÅNADER innan det är ESC! Orka vänta. :(

Jag blir lika depp varje gång Mellon tar slut, det är liksom samma som när julen är slut. Mellon är ju liksom en andra jul för mig. :( Blä, hatar't!

Nej, kanske skulle försöka lägga mig nu iallafall. Här kan jag ju inte sitta och damma. Och Facebook är bara deprimerande ändå just nu.

Tack för mig och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar