onsdag 7 mars 2012

Andreas Lundstedt och Sonja Aldén

Har kollat på den deltävlingen som jag var på live i Göteborg i efterhand på TV. Och det är bara att konstatera, tråkigt nog, att fra,förallt Andreas Lundstedt, men även Sonja Aldén, lät MYCKET BÄTTRE live! När jag hörde de på TV:n blev jag besviken, och förstod varför de inte lyckades gå vidare, ens till Andra Chansen. Framförallt då alltså Andreas. Det lät ju jättelamt på TV. Typ som instängt. Äsch, kan inte förklara men! Jävligt trist. Särskilt hans låt klät MYCKET BÄTTRE live!

De två var alltså mina favoriter den veckan. Redan innan själva deltävlingen. :P Vackra Sonja. Och hennes klänning här då, MY GOD! LOVE IT! Den skönheten klär ta mig fasen i allt! :P

Jaja, de två var iallafall mina favoriter. Synd att TV:n inte gjorde deras låtar rättivsa bara. Här är de iallafall:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar