fredag 30 mars 2012

Påsklov

Jäklar, vad jag har slitit den här veckan! Extra mycket faktiskt, bara för att slippa ta med mig massa skolarbete till Rom. Nu kommer jag nog inte behöva ta med mig nånting. Göttans! :P På söndag drar vi. ;) Yeeey! :D

I övermorgon vid den här tiden kommer jag att vara i Rom tillsammans med päronen och Lina. Nice eller vad! Har ju längtat massor till den här resan, så det ska bli så underbart att den nu äntligen blir av!

Kommer hem igen på påskaftons kväll. Så jag får två dagar hemma också, innan allvaret drar igång igen. :P Och sen kommer Lina vara här i Karlskoga hela veckan efter påsk också, så det blir nog säkerligen liter mer umgänge med henne. Ja, en del har det bra! ;) Hon har två veckors påsklov, och jag egentlgien ingen. Men har tagit mig det nädå. ;) Historie-uppgiften ska in om en vecka, och skrivuppgiften hade vi också två veckor på oss med den här gången (brukar bara vara en vecka), Fair Trade-uppgiften minns jag inte nu, men har för mig det också var nästa helg.

Så ja, jag kan faktiskt ta påsklov med gott samvete nu! ;)

Borde packa... Men ja, hmmmm... Så är det ju också mig vi snackar om här... Hmmm...

Ha en underbar fredagkväll och helg iallafall allihopa! Dags för Let's Dance-premiären ikväll, får man inte missa! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar