fredag 9 mars 2012

Finaldags!

OK, jag vet att jag skrev redan i höstas, att jag inte skulle skriva nåt om det här i år. Och jag har ju NÄSTAN inte gjort det heller. :P Men nu var jag bara tvungen.

Imorgon är det ju som bekant FINAAAAL i Melodifestivalen! :D Jag kommer dock att missa den, för jag ska bort! :( Surt som fan! Men självklart kommer jag be mamma eller pappa att spela in den, så jag kan kolla på den så fort som möjligt sen. Förhoppningsvis utan att ha fått reda på resultatet. Och det ska jag nog klara.

Så jag hoppas att om jag, mot förmodan, får nån kommentar här, så avslöjar den inte nåt om hur det gick. ;) TACK snälla ni, på förhand!

Jävligt surt, som sagt, att jag missar finalen! Att de skulle lägga denna årliga tradition just denna lördag! Den viktigaste lördagen på hela året för mig! Typ. En deltävling gör inte hela världen att jag missar, men FINALEN, det är ju oacceptalbelt! JA, jag är bitter!

Jaja, iallafall, jag hade bara tänkt slänga upp min topp 5 här, hur jag vill att det ska sluta. Typ. OBS! INTE hur jag TROR att det kommer gå alltså, utan hur jag VILL/HOPPAS! Ordningen är kanske inte helt korrekt, men jag hade svårt att rangordna de fem. Utom den första då. Så här är min lista:

- Molly Sandén
- Lisa Miskovsky
- Loreen
- David Lindgren
- Danny

Som sagt, kanske ingen direkt inbördes ordning, men Molly är den klara ettan för mig iallafall!

Lägger upp alla låtar i slutet av inlägget. :P

De övriga fem skiter jag ärligt talat fullständigt i! De platsar inte ens på min lista! Så det så!

Men det var allt! ;)

Imorrn blir det Boda Borg och pinneköttmiddag ihop med ett par svenska vänner samt våra vänner från Norge. En numera typ 10-årig tradition!

Kram på er och trevlig helg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar