tisdag 13 mars 2012

Svar på tal

Fick en ganska upprörd kommentar här i bloggen igår. Har redan svarat på den direkt i kommentarsfältet, men jag tänkte faktiskt lägga upp det här också, eftersom denna emma nämnde ett problem som jag vet att en del andra också har haft.

Kommentaren:
skönt att bli kallad för "feg jävel" när man är inne och läser din blogg...dessutom verkar det bugga lite, tog aslång tid att få den att låta mig kommentera nu när jag gör det...


Mitt svar:
Om det nu kan vara till nån tröst (vilket jag misstänker att det inte är), så är du inte den enda i alla fall! Det är en ganska stor skara...

Synd dock att du tog det så... Det var inte min mening!

Och vad gäller att det buggar och segar med kommentarerna, så är du inte den enda som har det problemet. Tyvärr har jag ingen aning om vad det är för fel, och varför det strular så förbannat! :/ Alltid är det nåt! Jag blir så frustrerad och irriterad!

Till sist vill jag också bara tillägga att det är jäkligt kul med så många besökare i bloggen, men det är tråkigt att inte fler vågar ge sig tillkänna. Jag är inte farlig, jag lovar! ;)

Jag har bara dåliga dagar ibland. Som när jag skrev detta... Det har vi alla ibland. Och jag borde veta att jag inte ska blogga i de lägena. Då uppstår lätt missförstånd och folk som tar illa upp!

Tack för din kommentar och hoppas du får en fin vecka!

Nu skiner solen här, till skillnad från imorse, då var det mulet. Det tar sig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar