söndag 1 januari 2012

24½!

Idag fyller jag 24½! :D Haha! :P Och JO, jag MÅSTE göra det till nån märkvärdig grej eftersom mina kära systrar uppmärksammat sina halvårsdagar i flera år nu.

Och nytt år är det också! ;) Ja, 2012 är nu här, och den första dagen på det nya året bjuder på snö ute! :D Jaaaa, underbart ju! Och ännu mer kommer det från himlen! LYCKA! :D

Årets första inlägg hann jag ju dock med redan i natt, när jag kommit hem efter ett stillsamt och mysigt nyårsfirande med familjen!

Dagen til ära bjuder jag på en bild på en lite mindre Hanna, en sisådär 3-4 år, i badkaret hemma i Rosendal. Nån gång under 90-talets begynnelse.

Och det får bli allt för idag. Så därmed önskar jag er alla bloggläsare, vänner och andra



God fortsättning på 2012!


Kram och puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar