lördag 14 januari 2012

Jamen, det borde jag väl ha fattat...

Skrev igår på Facebook att jag borde kanske börja vända rätt på dygnet igen nu, när vardagen sprarkar igång även för mig på måndag!

Men det hade jag väl kunnat räkna ut att det inte skulle funka?!

Jag la mig tidigare igår, ja, det gjorde jag, men inte fan SOMNADE jag tidigare för det! Somnade väl typ halv 4 eller nåt, och så gick jag upp vid 10. Jag tvingade mig upp ska jag säga. Ja, det gjorde jag faktiskt! Men jag ångrar inte att gjorde det.

Kommer vara skittrött sen vid 3-4-tiden i eftermiddag, men jag för väl försöka hålla mig vaken! Annars lär jag aldrig somna i natt heller!

Blä, det här är sjukt jobbigt!

Kommer vara som en zombie på måndag ju, hehe. :P Men jag får väl ta lite sovmorgon då, och lyxa till det lite. Jag kan ju ta mig de friheterna eftersom jag läser på distans, och kan välja mina studietider själv. Det är gött! :P

Igår fick jag ett första mail från läraren i Historia A, och en liten "introduktion". Jag vet ännu inte hur omfattande kursen kommer vara, det får jag väl veta först på måndag. Men jag fick iallafall information om vilken bok vi kommer använda oss av, och att jag rekommenderas köpa den! Så ja, jag får väl göra det då. Men jag skulle behöva tips på nån bra sida som säljer sånt lite billigare. Jag varf inne på AdLibris hemsida, och där kostade den 400! Liiite för mycket för min plånbok egentlígen, det borde väl finnas nån sida som har sånt för lite billigare pris?! Eller?! Tacksamt för tips!

Men nu ska jag fixa det sista innan jag knallar hem till mamma och pappa för att sen följa med in till Örebro och vinka av Lina som åker tillbaka till Göteborg! :( Kommer saaaaakna henne ju! Hon har varit här en hel månad nu, så visst kommer det kännas tomt när hon åker. Man har liksom vant sig vid att hon är här i Karlskoga varje dag nu, så det kommer bli konstigt när hon åker. Dessutom känns det som typ två månader, för det har hänt så himla mycket, så det blir ännu konstigare!

Men som sagt, nu måste jag dra!

Ha en fin dag!

Kram och puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar