lördag 14 januari 2012

Blogger, vad har jag gjort dig för ont?!

Just nu är jag sjukt förbannad och arg på jävla skit-blogger! :/

Jag försöker byta header härinne, till en jag hade förut, innan jag la in den jag hade över jul. Men nu har blogger helt plötsligt fått för sig att jag INTE KAN lägga in den, utan att den antingen blir jättesuddig i rätt storlek, eller nån töntig liten fjollstorlek som blogger bestämt själv, där bilderna blir blir skarpa, men då syns knappt texten. :( (Så som det ser ut nu.)

Jag minns ju att julheadern var sådär suddig också, och jag fattade inte alls varför. Men faktum är, att den var inte det när jag la in den. Det blev det sen...

Nu fattar jag varför det blev så, men jag kan fortfarande inte begripa varför i helvete blogger helt plötsligt ändrat sina såna inställningar?! Skit-sida! Det ser ju helt fucked-up ut när halva header-sidan är helt tom ju! :( Och vad jag än lägger in, så kan jag inte få det att gå längre än så, om jag inte vill ha nåt jättesuddigt då alltså!

Nee Bläää!!! Åt helvete med den skiten säger jag bara!

Har fan suttit nästan en timme med det där nu, men blir inte ett dugg klokare!

Bajs-blogger! >:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar