torsdag 19 januari 2012

6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge

Det finns just nu en hel del vänner jag inte varit med på länge, och som jag saknar, men det finns inte så många av dem som jag har kort på, och ännu mindre kort ihop med mig.
Men här är iallafall en bild. Jag och underbara goa finaste F! Som jag saknar enormt, och inte varit med på nästan ett halvår nu. Vi träffades senast i juli, och innan dess var det 1½ år sen vi senast träffades. Men snaaaaaart kommer vi ses igen, om drygt tre veckor bara! :D Guuuud, vad underbart! Om så bara för en kväll. :P
Men detta är från allra första gången vi träffades IRL, den gången här i Karlsoga, på Sandvikens Pizzeria. Och jösses, det är snart 3 år sen, typ mars-april 2008. :)
Sen dess har vi träffats ytterligare två gånger till (men som sagt, snart 3), i november 2009 och så nu i juli 2011. Och vi får inte göra det till en vana att det går 1½ år mellan gångerna. Vi får se till att träffas oftare nu. ;) Vi får försöka fixa till en träff i sommar igen, och då kanske vi kan få med fler också. :P Skulle vara skitkul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar