fredag 20 januari 2012

ÄNTLIGEN kommer VINTERN på RIKIGT!!!

Jaaaaaaaa, sååååå UNDERBART ju! :D ÄNTLIGEN lite kyla, sån där riktig vinterkyla. Och i helgen skulle snön komma också! Yey! :D Och sen skulle det fortsätta vara minusgrader ett tag, så att snön får ligga kvar! Som sagt: Yeeeey! :D

JA, jag är ÖVERLYCKLIG! Har gått hela (halva) vintern nu och väntat på att det verkligen ska bli just vinter. Men snön har kommit och gått i korta perioder, och i skitsmå mängder, så man har kanppt hunnit njuta. Blä! :(

Och som jag skrivit tidigare nångång, jag BEHÖVER få en dos av snö på vintern., för att överleva våren. Jag hatar att genomlida en hel vinter helt utan snö.

Och våren KAN INTE komma än, det är ALLDELES för TIDIGT! Om våren skulle komma redan, så kommer den bli superlång och jobbig. Eller, så blir sommaren alldeles för lång, och då tröttnar man på värmen för fort!

Nä OK, jag är inget fan av våren, men alla årstider har sin charm, och det är bra att de finns till alla fyra, även om jag personligen gärna hade hoppat över våren. Så för mig får den gärna vara så kort som möjligt. Då blir jag nöjd! :P

Jag har redan nu förberett mig på alla statusar som kommer ploppa upp imorgon om "den jävla snön" som kommer. Folk som tycker att nu har det ju varit jul, så nu kan det kvitta.

NEJ, vintern är från november-februari, så är det bara!

Och så är det ju klart att det ska gnällas så fort det kommer snö. Men jag tycker faktiskt inte det är mer än rätt. Så att alla vi snöälskare får som vi vill ha det ett tag nu också! Att vi får våran dos! Nu har ju ni snöhatare fått slippa snön i två månader, då det egentligen ska vara snö, så varför kan inte vi få vårat lilla roliga nu då, utan att det ska gnällas? Nä, konstigt är det, det tycker jag allt!

Och kalla mig idiot eller vad ni vill, jag bryr mig faktiskst inte! JAG är iallafall ÖVERLYCKLIG över att vintern ÄNTLIGEN verkar ha hittat hit! :D

Ha en trevlig helg fina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar