tisdag 10 januari 2012

En vecka till...

Jag måste säga att det faktiskt känns jävligt gött att jag har en vecka kvar av jullovet! De flesta började väl igår, idag eller imorgon, men ja, jag börjar först på måndag! :P Nice! :D Och det är ju särskilt gött eftersom Lina fortfarande är kvar i stan också, eftersom hon också har jullov fortfarande, och också börjar först på måndag precis som jag! ;)

Blir inte mycket dator denna vecka, ska verkligen försöka umgås med Lina nu sista veckan hon är här, innan hon drar tillbaka till Göteborg igen, för en lång vår, och en andra termin på Chalmers. Kommer sakna henne sen när hon åker tillbaka! :( Och vet inte när vi träffas nästa gång heller.

Kommer bli extremt tomt, hon har ju varit här en månad liksom. Men det har varit lyxigt att ha henne hemma så länge. Och att hon fortfarande är hemma. Vi njuter verklgien av jullovet och att fortfarande vara lediga. Igår fick jag revansch på Europaspelet. Men så ville Lina spela igen, och efter en riktigt jämn omgång där, så vann hon till slut. :P Vi kollade även på en film, som var på TV, innan maten. :P

Hon skulle träffa lite folk nu även sista veckan, men om hon inte är hemma och har tid att umgås med mig idag, så kan jag kolla på en av de filmer jag tänkt kolla på hela julen, haha. :P Mamma och pappa jobbar ju liksom ändå, så de är ändå inte hemma.

Och såååååååååååååååååå GÖTT att SNÖN ÄNTLIGEN KOMMIT! :D Den kom igår, och det är minusgrader idag, hoppas bara den får ligga ett tag nu då.

Kommer kännas lite konstigt att starta igång igen på måndag, känns som man varit ledig typ två månader, haha. :P

Och nåt direkt sportlov kommer jag nog inte heller direkt få.

Men sen på påsklovet drar jag ju med mamma, pappa och Lina till Rom. Det blir nice! :D

Men nej, nu ska jag klä på mig och sen ska jag nog ut i snön en sväng.

Ha en underbar tisdag alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar