torsdag 26 januari 2012

Längesen sist...

Är så sjukt jävla uttråkad, och så var det ett tag sen sist, så jag kände för det igen. :P Hittade denna i en annan blogg.

ALLMÄNT:
Namn: Hanna
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Längd: 1,78
Skostorlek: 40-42 (helt beroende på skomodell)
Hårfärg: Mörkblond
Är du kär i någon: Höhö...!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland, men för det mesta trivs jag att bo här. Underbart område! :)
Tänker du på självmord: Har hänt ja...
Tycker andra att du är attraktiv: Haha, får väl hoppas att nån tycker det! :P
Vilket shampoo använder du: Xtras shampo. Typ det enda jag kan använda utan att få klåda. :/
Vilken parfym använder du: Använder ingen parfym.
Vad är du rädd för: Ganska mycket. Åska framförallt!
Gillar du att tvätta: Hmmm nja, inte favoritsysselsättningen direkt då...
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej. Bara Äppelmasken, haha. :P

SENASTE:
Film du hyrde: Var år och dar sen, kommer inte alls ihåg...
Film du köpte: Harry Potter och Fenixorden.
Låten du lyssnade på: Gud, minns inte...
Låten du hade på hjärnan: Introlåten till "Sofias änglar".
Låten du laddade ner: -
Personen du ringde: Mamma skulle jag tro.
TV program du tittade på: Vänner. :P
Personen du tänkte på: Min kompis S.
Bok du läste: Eurovision Song Contest 50 år - Officiella Jubileumsboken. Haha. :P
Personen du fick mail av: Mig själv. :P
Personen du fick brev av: Brev: Mitt fadderbarn (om inte Com Hem räknas då. :P) Vykort: En i Kina (Postcrossing).
Personen du fick sms av: Mamma.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I julas nån gång.

FAVORIT:
Mat: Varierar väldigt. Men just nu är det nog pitabröd, korv stroganoff och pappas hemmagjorda pizza.
Låt: Of all time? Ingen aning, finns så många. Tillfälligt? Pink - Bridge of light.
Sak att göra: Umgås med folk jag gillar, resa, fotografera.
Sport: Friidrott (mest att titta på dock).
Dryck: Vet inte...
Kläder: Jeans, T-shirt, kofta just nu.
Film: Notting Hill bl.a.
Bil: VW.

ANTAL:
Gånger du varit kär:
Vet inte...
Förälskad: Vet inte...
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: Typ aldrig...
Gånger ditt hjärta brustit: Ett par.
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par.
Ärr du har på kroppen: Några stycken. Bl.a. på magen, från en gammal vattkoppa. :P!

ÖVRIGT:
Vad har du gjort idag: Varit på folkhögskolan ett par timmar. Och sen jag kom hem Facebookat.
Var det kul: Jadå. ;) Det var väl som vanligt! ;)
Hur tidigt stiger du upp: Mellan 7 och 8 på vardagar, runt halv 9 på helger. Men det kan också variera väldigt, beroende på hur bra jag sover.
Gillar du att slåss: Eeeh... Nej!
Vad ska du göra ikväll: Kolla på TV.
Är du seriös: Ja, det tycler jag väl. :P
Vad är du allergisk mot: Typ pollen.
Var har du ont: Magen just nu.
Använder du hårspray: Nej!
Kan du stå på händer: Nej...
Favoritserie: Ganska många.

1 kommentar:

  1. Tack för den finna kommentaren Hanna :) Och vilken vinter mysig blogg du har :D
    Är också pollen allergisk och har även fler andra allergier och väntar på en treårig behandling nu som de ska sätta i gång så snart jag flyttat ut

    SvaraRadera