måndag 30 januari 2012

Puh, vilken natt!

Ja, jösses alltså! Trodde aldrig jag skulle somna.

Satt uppe halva natten och kollade på lite alla möjliga program på webb-TV. Men lyckades iallafall somna till slut, vid 5. Puh! Sen vaknade jag vid 10, och kunde verkligen inte somna om. Hmmm... Är dödstrött nu, men men... Det är som det är, och det är ju inte så direkt konstigt då!

Tur att jag ändå hade bestämt att jag skulle vara hemma idag!

Och nej då, ni behöver inte oroa er, angående det jag skrev igår. Jag brukar få sådär ibland. Det är jävligt jobbigt, när det väl pågår, men det går över efter ett tag.

Och jag brukar kunna somna till slut, men igår gick det inte alls. Och sen aknar jag och allt har gått över!

Men risken finns dock att det ska komma tillbaka igen, det brukar pågå ett par dagar. Men nu håller jag tummarna att jag slipper det mer denna omgång. Fick det mer än tillräckligt igår och i natt!

Skulle kunna vara hemma imorgon också, om jag behöver. Bara jag gör färdigt det sista i Historian före onsdag, då ska det skickas in.

Men det fixar jag nog! ;) Är bara en fråga kvar, som jag inte svarat på än. :P Hade tänkt åka iväg en sväng imorrn och fixa det, men som sagt, det går alltid att ändra. :P Vi får se vad som händer.

Men nej, nu ska jag försöka hoppa in i duschen strax!

Ha en fin måndag allihopa, och en underbar vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar