tisdag 17 januari 2012

4: En bild på en konstig tid i ditt liv

Denna tyckte jag var svår. Riktigt svår! Jag kunde inte komma på nån period som sådär direkt varit en konstig tid i mitt liv. Och ännu svårare att hitta en bild PÅ den perioden.
Men jag kom på vilken period jag kunde välja till slut iallafall, och då valde en bild FRÅN den här perioden. Och en bild som symboliserar den perioden väldigt bra.
Den tiden mellan att jag tog studenten, 2006, tills att jag började på folkhögskolan, 2010, var en väldigt konstig tid i mitt liv. Det hände liksom inte mycket alls för mig! Jag hade ett jobb under den här perioden, i ca 3 månader, på en Konsum-butik, våren 2008. Annars hände ingenting! Och jag gick bara hemma dagarna i ända och väntade på att nånting SKULLE hända! Ja, det var en minst sagt konstig, men framföralllt, ganska jobbig, period! Är glad att den tiden, iallafall för ett tag, är över!
Iallafall, den här bilden symboliserar den här tiden väldigt bra. Det blev många promenader, oftast runt Sandtorpsudden, framförallt fotopromenader, under dessa 4 år! Denna bilden är tagen under en av alla dessa promenader, vid Sandviksbadet, i mars 2007.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar